Zondag 18 februari Benidorm

Deze dag een flinke wandeling naar de zondagsmarkt in El Campello. ongeveer 19022018 El Castello3 km lopen. Het is er druk en vooral kleding is er te koop. Wilma koopt lekkere Churros en ik 2 liter rode wijn uit het vat en een grote pot Honing. Dan langs het strand weer terug en houden dan na de middag ons gemak op de camping.

Maandag 19 februari

19022018 op camping Costra Braca Rustdag op de camping.

Dinsdag 20 februari

Bezoek Benidorm en treffen Mon en Ria die zonder hinder van de staking op bestemming zijn aangekomen. Even bijkletsen en nog een wandeling langs de Boulevard en nemen dan afscheid want morgen vertrekken we richting Aquilas. Terug op de camping ga ik de scooter en bike op de drager zetten en onze sani op orde brengen.

20022018 camperplaats Aquilas 221022018 camperplaats Aquilas 521022018 camperplaats Aquilas 1

woensdag 21 en donderdag 22 februari

Tegen 10 uur nemen we afscheid van onze Engelsman Tony en de 3-talige Fransman en rijden richting Aquilas waar we vorig jaar ook gestaan hebben. Tegen kwart voor één komen we aan en vinden een plaatsje op aangeven van een vriendelijke Fransman. Beneden aan het strand mag je niet meer met de camper staan. Ik ga voor het eerst met de bike het bergachtig gebied in naar de Mercadona om inkopen te doen. Dat klimmen viel niet mee. Hier hebben we 2 nachten gestaan en intussen contact gezocht met Jan en Karin in de omgeving van Sevilla en die gingen in eerste instantie toch naar Portugal maar belden later terug dat ze dat niet gingen doen vanwege het slechte weer voor langere duur. Dus gingen zij langzaam in onze richting naar de kust.

vrijdag 23 en zaterdag 24 februari in Pulpi

23022018 tankstation Haniebal Aquilas 223022018 Bij Pulpi cp san juan de los Terreros 223022018 Bij Pulpi cp san juan de los Terreros 323022018 pulpi

Wij rijden vandaag naar de camperplaats San Juan de Los Terreros. Maar eerst wassen we de camper vlakbij het tankstation Hannibal om al het vuil en pekel ar af te krijgen. Daarna diesel en lpg tanken en water inslaan. We kunnen er weer tegen. Daarna naar genoemde camperplek waar alleen een duister staat en hier blijven we 2 dagen lekker zonnen want het weer is prima en voor het eerst een lekkere BBQ met Zalm en Gambas. Dan ruikt Wilma in de ochtend van de 2e dag ammoniak en blijkt dat onze koelkast het voor de 2e keer laat afweten. Een Duitser blijkt hetzelfde te We kunnen aanstaande maandag om 10.30 uur terecht. De koelkast zal het nog enkele dagen volhouden zo wisten we dat van de vorige keer 4 jaar geleden. We spreken af dat we onze vakantie hier niet door laten bederven.

Zondag 25 februari

Vanwege de afspraak aanstaande maandag vertrekken we alvast richting Cartagena. De opgezochte camperplaats Canada de Callego was niet onze smaak want stond vol met alternatievelingen en op sommige plekken een puinhoop. We rijden door en komen toevallig bij Mazarron bij een grote Liddl en daarachter staan meerdere campers. Wij zoek een leuk plaatsje en via een Fransman die voor ons stond horen we dat het plaatsje Bolnuevo iets verderop beslist de moeite was om te bezoeken. Dat onthouden we dus.

25022018 -02022018 verblijf in Mazarron Bolnuevo 125022018 -02022018 verblijf in Mazarron Bolnuevo 2

We doen inkopen bij de Lidl en gaan al merken dat de vriezer het laat afweten. We hebben al veel vlees de afgelopen dagen kunnen eten maar er zal toch het een en ander weggegooid moeten worden. In de middag lopen we het centrum van Mazarron in en pakken een terrasje bij Pluto. Morgen naar onze afspraak.